Thursday, August 22, 2013

Rezeki Itu Rahsia

220213-220813
Genap 6 bulan perkahwinan
Happy Anniversary
Abang.

Bulan ini rekod.
Bulan yang paling kerap ditanya soalan
'Bila lagi mahu berbadan dua?'
Jika di tanya bila,
Jawapan nya adalah SEKARANG.
Sekarang saya mahu berbadan dua.
Namun, rezeki itu rahsia.
Bila bila Allah nak bagi saya tidak dapat jangka.
Ini bukan perancangan saya
Tapi perancangan Allah yang Maha Kuasa

Sentap?
Tidak.
Marah?
Tidak.Tidak.
Sekelumit kuman saya tidak terasa dan sentap dengan segala persoalan yang ditanya.
Kerana saya amat yakin
Rezeki Allah itu ada
Allah akan beri bila tiba masa

Kita tak tahu
Tapi Allah tahu
Kita rasa kita dah bersedia
Tapi Allah lagi tahu segala kemampuan kita
Oleh itu, kita hanya mampu sabar, usaha dan DOA
Yakin Allah mendengar setiap rintihan hambaNya.

Buat Al Fateh anak ummi yang hebat
Insan terpilih penyambung dakwah nabi
Terima kasih kerana menyedarkan ummi
Mungkin amal ummi masih tipis , jihad ummi masih rapuh
Untuk menjadi pendidik insan terpilih.

Dalam kepincangan ummi
Semoga Allah berikan kurnia
Dengan kebahagian nikmat di dunia
.
.
.
.
Fateh.


No comments: